Lekstorps IF F11/12 Grön - Hjuviks AIK F11
Hjuviks AIK F11 - Götaholms BK F2010
Sandarna BK Svart - Hjuviks AIK F11
Hjuviks AIK F11 - Gunnilse IS F2010-2011
Hjuviks AIK F11 - Gårdsten FC 1
Hjuviks AIK F11 - Sandarna BK Svart
Lekstorps IF F11/12 Grön - Hjuviks AIK F11
Kallelse för traditionsenliga träningslägret på Källö-Knippla för att undersöka intresse och tillgänglighet.
Hej!
Nu närmar sig 6-junicupen och som alla andra år hjälper alla klubbens lag till att bidra. Skriv i kommentar vad du ev kan bidra med så ser övriga vad som återstår. Tack på förhand!
Fika; vi vill att alla klubbens lag bidrar med 2 st bakverk som ska räcka till ca 20 bitar. Bakverken ska INTE delas, det gör vi😊
Vi vill att det ska vara Silviakaka, kärleksmums, kanelbullar och/eller Delicatobollar.
samt
Vinster; vi vill att alla klubbens lag bidrar med 4 st vinster till "Hjulet"; det ska vara chokladaskar/annat paketerat godis och/eller barnvinster/leksaker, tex såpbubblor, vattenpistol, studsboll eller dylikt.
Varje vinst ska vara värd ca 50kr
Lämnas i klubbstugan 5 juni kl 16-19!
Vi vill också passa på att fråga om någon har en frysbox att låna över cupen och vår fotbollsskola, ca 2 veckor. Vi skulle även behöva låna ett antal hopfällbara bord under samma period. Hör av dig om du har något av det.


